Facebook

akcje promocyjne

Kreatywne treści w czasie pandemii

W okresie pandemii Koronawirusa przygotowaliśmy dla naszych Klientów ciekawe i angażujące treści do social mediów. Chcąć umilić odbiorcom czas spędzony w domu, zaprojektowaliśmy m.in. poradniki o porządkowaniu mieszkania czy efektywnej pracy poza biurem. Zadbaiśmy również o aspekt ekologiczny i opracowaliśmy wskazówki, jak dbać o środowisko na co dzień. Pamiętaliśmy również o najmłodszych – na nich czekały angażujące zagadki, […]
content marketing

Mr. ZIGGI – nowy wymiar prania

Nasza agencja jest odpowiedzialna za kreatywne prowadzenia mediów społecznościowych nowej marki środków piorących Mr. ZIGGI. Jej twórcą i ambasadorem jest niekwestionowany ekspert prania – Zygmunt Chajzer. Proszki i płyny Mr. ZIGGI są hipoalergiczne i proekologiczne, a ich unikalną cechą jest zwalczanie bakterii, grzybów i roztoczy już przy praniu w 40 stopniach Celsjusza.  
akcje promocyjne

Gotuj z sercem

Wspólnie z centrum hanadlowym Wroclavia poszukiwaliśmy wśród pracowników mistrzów kuchni, którzy pod okiem MasterChefa Beaty Śniechowskiej przygotowywali pyszne dania. W głosowaniu na facebookowym profilu centrum handlowego internauci wybierali najlepszą potrawę. Drużyna reprezentująca firmę Capgemini, która zebrała najwięcej pozytywnych reakcji pod zdjęciem swojego dania, otrzymała statuetkę oraz przekazała bon 5000 zł od Wroclavii na wybraną organizację charytatywną – […]
abfLVPBlRgKGrQUKc canvas

Szafa Pełna Mody

Wrzesień, był miesiącem przygotowań, do Szafy Pełnej Mody. Wydarzenie było mocno promowane w mediach, co zaowocowało dużym zainteresowaniem. Osoby, które wzięły udział w imprezie, miały okazję zaprezentować się na prawdziwym wybiegu, nauczyć się pozować oraz dowiedziały się, jakie modele, kroje i kolory są dla nich idealne. Podczas wydarzenia Park Handlowy Auchan Bielany gościł znanego stylistę […]

Fabryka Idei dla River Restaurant

Na kulinarnej mapie Wrocławia pojawiło się nowe miejsce. River Restaurant serwuje przede wszystkim specjały kuchni włoskiej. Patronem restauracji jest Kurt Scheller, który ułożył menu i przeszkolił personel. Zadaniem Fabryki Idei było stworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej, projekt menu, oprawa PR otwarcia oraz stworzenie i obsługa strony internetowej oraz fan page’a na portalu facebook.com.

Nurkowali z rekinem w Arkadach Wrocławskich

Rekin czarnopłetwy, jadowita skrzydlica, murena, jeżowce i ukwiały. W takim towarzystwie nurkowało w sobotę 30 lipca w Akwarium Arkad Wrocławskich trzech zwycięzców konkursu „Daj nura po nagrody”, przeprowadzonego na Facebook’u. Świeżo upieczeni nurkowie najpierw nurkowali w Akwarium z pięknymi kolorowymi rybami, by później udać się na spotkanie oko w oko z głównym bohaterem imprezy – […]