Zbuduj trwałe relacje z klientami i partnerami biznesowymi
Event firmowy wspiera sprzedaż
Eventy firmowe to dobry sposób na budowanie relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi oraz kontrahentami, a także świetna okazja do tego, by wypromować nowy produkt czy usługę. Eventy są wciąż jednym z najbardziej skutecznych narzędzi sprzedażowych. W portfolio naszej agencji eventowej znajdziesz wydarzenia przygotowywane dla różnych marek i branż – zarówno klientów korporacyjnych, jak i mniejszych firm.
Dlaczego warto organizować eventy dla firm?
Organizacja eventów firmowych to wiele korzyści dla Twojego biznesu. Oto te najważniejsze.
Dialog z odbiorcą
Event firmowy pozwoli Ci lepiej zrozumieć grupę docelową. Dzięki rozmowom na żywo poznajesz wrażenia i potrzeby swoich klientów. Niemal od ręki zyskujesz cenne wskazówki o tym, jak poprawić swój produkt lub jakość świadczonych usług.
Eventy firmowe przyciągają osoby, które są rzeczywiście zainteresowane Twoją marką lub ofertą. Takie wydarzenia mają zwykle specjalnie zaaranżowaną przestrzeń sprzyjającą dialogowi i prezentacji produktów. Dzięki temu jesteś bliżej swojej grupy docelowej.
Promocja wartości firmy
Innym atutem eventu firmowego jest możliwość zaprezentowania kultury pracy, podejścia do klienta i wartości, jakimi kieruje się Twoja organizacja. Jeżeli poczuje się on „zaopiekowany” podczas takiego wydarzenia, z większym prawdopodobieństwem będzie chciał w przyszłości skorzystać z Twoich usług. Event firmowy jest zatem dla Ciebie szansą, by pokazać się z dobrej strony, jeśli chodzi o obsługę klienta na co dzień.
Doświadczenia i przeżycia
W czasie, gdy wiele form reklamy przestaje działać na publiczność, event firmowy pozwala generować doświadczenia i przeżycia, dzięki czemu zapada w pamięć. Powoduje, że więź między marką a klientem czy pracodawcą a pracownikiem staje się silniejsza. Takie wydarzenie wzbudza ciekawość i angażuje, co pozytywnie wpływa na relacje.
Chcesz zorganizować event firmowy?
Ogólnopolskie i lokalne akcje lojalnościowe i promocyjne, wydarzenia w centrach handlowych, brand events.
Degustacje, animacje sprzedaży, promocje bezpośrednie, obsługa konferencji, bankietów, pokazy mody, projekty street marketingowe, sampling, door to door.
Spotkania z Klientami, integracja pracowników, pikniki korporacyjne oraz wydarzenia okolicznościowe i rocznicowe, a wszystko w ciekawej oprawie artystycznej.
Targi, konferencje, spotkania biznesowe, szkolenia, warsztaty kulinarne, wystawy.
Koncerty okolicznościowe, plenerowe, wydarzenia muzyczne z udziałem największych gwiazd polskiej i światowej sceny.