Nasz zespół tworzy zaufana kadra specjalizująca się w różnych obszarach marketingu. Przez lata zorganizowaliśmy setki eventów na mniejszą i większą skalę, odpowiadając za projekt, organizację i koordynowanie prac aż po finalną realizację.
Jeśli oprócz obsługi eventowej potrzebujesz kompleksowego wsparcia marketingowego, to jesteś w dobrym miejscu. Nasi pracownicy poprowadzą Twoje social media, zadbają o widoczność i reklamę w sieci.
Przed przystąpieniem do prac przeprowadzamy research, analizujemy działania konkurencji, określamy grupę docelową. Wszystko po to, by znaleźć jak najbardziej skuteczne rozwiązania dla Twojego biznesu. Następnie mierzymy, badamy i wyciągamy wnioski, które pomagają usprawniać dalsze prace.
KATARZYNA SUDOŁ-SPISAK
Prezes
PIOTR WAWRZYNÓW
Wiceprezes
MARCIN STASZAK
Chief Operational Officer
IWONA VEIT ŁUKASZEK
Office Manager
MAGDALENA KASPRZYKOWSKA
PR & SM Director
JOANNA PIASECKA
Content Marketing Manager
SYLWIA SYNOWIEC
Project Manager
KATARZYNA DOMŻALSKA
Graphic Director
IWONA PIŚMIENNY-ŚCIBOR
Graphic Designer
PAMELA BECZEK
New Business Manager
IZABELA BIAŁEK
Project Manager
MATEUSZ PAZUR
Event Manager