Akcje sprzedażowe z pomysłem
Akcje sprzedażowe w centrach handlowych to nasza specjalność. Wiemy, jak ważne jest budowanie wśród klientów zaufania do obiektu, produktu czy usługi. Dlatego planujemy angażujące i atrakcyjne prosale’e i akcje promocyjne. To wymierna korzyść dla obu stron, zarówno naszych klientów, jak i ich konsumentów.
Przykłady akcji promocyjnych
Siedziba naszej agencji eventowej mieści się we Wrocławiu i Warszawie, więc akcje sprzedażowe dla naszych klientów organizujemy na terytorium całej Polski.
Zorganizowaliśmy akcję prosale „Wiosenny rozkwit nagród” oraz konkurs na najlepsze zdjęcie.
Przeprowadziliśmy akcję prosprzedażową, zaaranżowaliśmy stoisko do wydawania nagród, a także zadbaliśmy o komunikację wydarzenia.
Pojawiamy się na otwarciach nowych supermarketów. Przygotowujemy scenografię, poczęstunek, angażujemy hostessy, dbamy o okolicznościowe atrakcje, np. koło fortuny z nagrodami.
Wspieramy również otwarcia sklepów i salonów – przygotowujemy poczęstunek dla klientów i dekoracje oraz angażujemy hostessy.
Sprawna organizacja akcji promocyjnych
Organizujemy akcje prosprzedażowe od A do Z. Szukamy pomysłów na efektywne prosale’e dla klientów. Na miejscu tworzymy wydzieloną strefę ze stoiskiem i dbamy o odpowiednią aranżację tematyczną. Zapewniamy profesjonalną obsługę hostess i konferansjerów.
Upominki otrzymywane w ramach akcji w marketach, sklepach czy centrach handlowych są dostosowane do tematyki. Zależy nam na tym, aby były praktyczne, możliwie jak najbardziej w stylu eko i przywoływały skojarzenia z centrum czy produktem. W tym celu wykorzystywaliśmy dotąd m.in. doniczki z ziołami i sadzonki monstery.
Skuteczne akcje sprzedażowe w centrach handlowych
Drobny upominek czy darmowa degustacja zawsze będą działać na klientów. W ten sposób budujesz z nimi więź, której sfinalizowaniem są ostatnie etapy lejka sprzedażowego, czyli zakup produktu/usługi oraz lojalność i polecenia znajomym.
Przygotowując event sprzedażowy dla swojego sklepu czy centrum, przedstaw nam powód stworzenia takiej akcji (np. święta, okrągła rocznica obecności na rynku). W ten sposób jeszcze lepiej zoptymalizujemy działania. Dobierzemy je do Twojego profilu – od samplingu (rozdawania) produktów przez konkursy aż po loterie. Inaczej podejdziemy do akcji prosale w sklepie z okazji Dnia Kobiet, a inaczej do loterii promocyjnej w centrum handlowym.