Gdy tradycyjną reklamę zaczął wypierać digital marketing, narodził się ambient marketing, który zaskakiwał oryginalną formą i świeżością. Stał się doskonałym sposobem, by w zupełnie innej odsłonie zaprezentować produkt lub usługę. Czym dokładnie jest ambient marketing? Wyjaśniamy. Ambient marketing – co to jest? Nazwa ambient marketing pochodzi od brytyjskiego terminu ambient (ang. otoczenie) media, którym w […]
Konsumenci kupują nie tylko produkty i usługi, ale również emocje i wrażenia. Jeśli zaangażujesz ich wszystkie zmysły, będą chcieli wracać do Twojej oferty. Osiągniesz ten cel, wykorzystując marketing doświadczeń. Jak to robić? Czym jest ta koncepcja? Więcej szczegółów w artykule.
Każdej firmie zależy na jak największym zysku i zdobywaniu nowych klientów. Jednak często pochopne działania przynoszą więcej szkód niż korzyści. Unikniesz tego, opracowując długoterminowy plan, który pomoże Ci zamienić leady w klientów. Czym dokładnie jest strategia marketingowa firmy? Jak ją zbudować? Zapoznaj się z naszymi wskazówkami, które sprawdzą się zarówno w mniejszych, jak i większych […]
Według raportu ICMF/SCMP 68% marketerów w Polsce planuje i tworzy systematycznie treści, a 59% twierdzi, że ma dobrze rozwiniętą strategię content marketingową. Czym jest tak popularny w ostatnim latach content marketing? Oto krótki przewodnik.
Marketing na dobre rozgościł się w sektorze sportowym i coraz chętniej wykorzystywany jest firmy. Nic dziwnego, ponieważ gwarantuje wiele korzyści. Na czym dokładnie polega marketing sportowy? Dlaczego warto w niego inwestować? Odpowiadamy.
O ochronie środowiska naturalnego mówi się coraz więcej, dzięki czemu konsumenci podejmują bardziej świadome decyzje zakupowe. Nic więc dziwnego, że komunikacja wielu marek nawiązuje do ekologii. Dziś ekomarketing to już nie tylko chwilowy trend, ale trwała zmiana nawyków i zachowań. Na czym dokładnie polega i jak go wykorzystywać w praktyce? Podpowiadamy.
Google w swoich oficjalnych kanałach poinformował o rozpoczynającej się 25 sierpnia 2022 r. aktualizacji Helpful Content. Jej celem jest poprawienie jakości wyszukiwania. Na czym będzie polegać? Google w SERP-ach ma bardziej “premiować” treści, które są pomocne dla użytkowników, to znaczy zostały napisane przez ludzi i dla ludzi.
Pozycjonowanie organiczne to wciąż powracający temat marketingu internetowego. Dzisiaj już nie wystarczy być tylko online, a należy robić wszystko, by wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Co zrobić, by osiągnąć ten cel? Podpowiadamy.
Impreza tematyczna to doskonały pomysł na event firmowy lub po prostu integrację pracowników. Dla tego rodzaju wydarzenia należy znaleźć odpowiedni motyw przewodni. Przedstawiamy kilka najciekawszych tematów, które można wykorzystać podczas imprez tematycznych.
Atrakcje na imprezie firmowej sprawiają, że każdy event staje się mniej formalny. Propozycji na rynku jest naprawdę wiele, dzięki czemu nietrudno znaleźć inicjatywę, która zaskoczy i zaintryguje zebranych. Jakie atrakcje na imprezy firmowe wybrać?