Blog

Znajdziesz tu porady, wskazówki, inspiracje z dziedziny event marketingu i marketingu internetowego. Bądź na bieżąco.

Czym jest employer branding i dlaczego warto w niego inwestować?

Współczesny rynek pracy stawia przed firmami wiele wyzwań. Walka o najlepszych pracowników stała się równie istotna, co pozyskiwanie klientów. Dlatego też coraz więcej organizacji zaczyna zwracać uwagę na employer branding – strategię budowania pozytywnego wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. Ale czym dokładnie jest employer branding i dlaczego warto w niego inwestować? Odpowiedzi na te pytania […]
Jak napisać artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane – przykłady, cena, zasady tworzenia

Gdy klienci coraz częściej ignorują komunikaty płynące z banerów czy reklam Google i Facebook Ads, warto poszukać alternatywy, która będzie wysyłać inne sygnały niż tylko Kup, Zadzwoń, Zamów. Artykuły sponsorowane mogą Ci w tym pomóc. Czym są i dlaczego warto je tworzyć? Tego dowiesz się (nomen omen) z artykułu.
Jak zorganizować event? Poznaj najczęstsze błędy

Najczęstsze błędy podczas organizacji eventów

Według prawa Murphy’ego jeśli coś może pójść nie tak, to pójdzie nie tak. Dlatego planując event, sprawdzaj, porównuj i przewiduj, tak aby nic Cię nie zaskoczyło. A jeśli nawet po drodze wydarzy się coś niespodziewanego, będziesz w stanie szybko zareagować. W naszym artykule podpowiadamy, jak zorganizować event, by uniknąć błędów.
Organizacja eventów - powody, dla których warto to robić

Organizacja eventów – 4 powody, dla których warto je planować

Impreza firmowa, udział w targach lub konferencji, drzwi otwarte dla klientów – eventy w mniejszym lub większym stopniu towarzyszą firmom niemal na każdym kroku. Zacznij świadomie korzystać z potencjału event marketingu i czerpać z niego realne korzyści dla swojej marki. Sprawdź, dlaczego organizacja eventów może pomóc Ci wyprzedzić konkurencję. 
Czym jest ambient marketing?

Czym jest ambient marketing? Przykłady reklamy ambientowej

Gdy tradycyjną reklamę zaczął wypierać digital marketing, narodził się ambient marketing, który zaskakiwał oryginalną formą i świeżością. Stał się doskonałym sposobem, by w zupełnie innej odsłonie zaprezentować produkt lub usługę. Czym dokładnie jest ambient marketing? Wyjaśniamy. Ambient marketing – co to jest? Nazwa ambient marketing pochodzi od brytyjskiego terminu ambient (ang. otoczenie) media, którym w […]
Co to jest marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń – co musisz o nim wiedzieć?

Konsumenci kupują nie tylko produkty i usługi, ale również emocje i wrażenia. Jeśli zaangażujesz ich wszystkie zmysły, będą chcieli wracać do Twojej oferty. Osiągniesz ten cel, wykorzystując marketing doświadczeń. Jak to robić? Czym jest ta koncepcja? Więcej szczegółów w artykule.
Na czym polega strategia marketingowa firmy

Strategia marketingowa firmy – elementy, przykłady i wskazówki

Każdej firmie zależy na jak największym zysku i zdobywaniu nowych klientów. Jednak często pochopne działania przynoszą więcej szkód niż korzyści. Unikniesz tego, opracowując długoterminowy plan, który pomoże Ci zamienić leady w klientów. Czym dokładnie jest strategia marketingowa firmy? Jak ją zbudować? Zapoznaj się z naszymi wskazówkami, które sprawdzą się zarówno w mniejszych, jak i większych […]
Na czym polega marketing treści?

Marketing treści, czyli czym jest content marketing?

Według raportu ICMF/SCMP 68% marketerów w Polsce planuje i tworzy systematycznie treści, a 59% twierdzi, że ma dobrze rozwiniętą strategię content marketingową. Czym jest tak popularny w ostatnim latach content marketing? Oto krótki przewodnik.
Marketing sportowy - definicja i przykłady

Marketing sportowy – definicja i najważniejsze informacje

Marketing na dobre rozgościł się w sektorze sportowym i coraz chętniej wykorzystywany jest przez firmy. Nic dziwnego, ponieważ gwarantuje wiele korzyści. Na czym dokładnie polega marketing sportowy? Dlaczego warto w niego inwestować? Odpowiadamy. 
Ekomarketing w praktyce

Ekomarketing – jak wykorzystywać ekologię w marketingu?

O ochronie środowiska naturalnego mówi się coraz więcej, dzięki czemu konsumenci podejmują bardziej świadome decyzje zakupowe. Nic więc dziwnego, że komunikacja wielu marek nawiązuje do ekologii. Dziś ekomarketing to już nie tylko chwilowy trend, ale trwała zmiana nawyków i zachowań. Na czym dokładnie polega i jak go wykorzystywać w praktyce? Podpowiadamy.