Nasz zespół tworzy zaufana kadra specjalizująca się w różnych obszarach marketingu. Przez lata zorganizowaliśmy setki eventów na mniejszą i większą skalę, odpowiadając za projekt, organizację i koordynowanie prac aż po finalną realizację.
Jeśli oprócz obsługi eventowej potrzebujesz kompleksowego wsparcia marketingowego, to jesteś w dobrym miejscu. Nasi pracownicy poprowadzą Twoje social media, zadbają o widoczność i reklamę w sieci.
Przed przystąpieniem do prac przeprowadzamy research, analizujemy działania konkurencji, określamy grupę docelową. Wszystko po to, by znaleźć jak najbardziej skuteczne rozwiązania dla Twojego biznesu. Następnie mierzymy, badamy i wyciągamy wnioski, które pomagają usprawniać dalsze prace.

KATARZYNA SUDOŁ-SPISAK
Prezes

PIOTR WAWRZYNÓW
Wiceprezes

MARCIN STASZAK
Chief Operational Officer

IWONA VEIT ŁUKASZEK
Office Manager

MAGDALENA KASPRZYKOWSKA
PR & SM Director

JOANNA PIASECKA
Content Marketing Manager

SYLWIA SYNOWIEC
Project Manager

KATARZYNA DOMŻALSKA
Graphic Director

IWONA PIŚMIENNY-ŚCIBOR
Graphic Designer

PAMELA BECZEK
New Business Manager

IZABELA BIAŁEK
Project Manager

MATEUSZ PAZUR
Event Manager