Kampanie społeczne

Nie znasz, nie otwieraj! III edycja

Skończyła się kolejna, trzecia edycja akcji społecznej „Nie znasz, nie otwieraj”. Fabryka Idei odpowiadała za przygotowanie merytoryczne i organizację spotkań informacyjnych dla seniorów w dziesięciu miejscowościach uzdrowiskowych. Głównym celem akcji, inicjatorem której jest Tauron Polska Energia, było zwiększenie świadomości seniorów zakresie bezpiecznego zawierania umów handlowych.

Nie znasz, nie otwieraj! II edycja

W dniach 10– 14.06.2014 odbyła się II edycja kampanii społecznej „Nie znasz, nie otwieraj!”, w trakcie której Fabryka Idei zorganizowała spotkania informacyjne dla seniorów w dziesięciu sanatoriach. Inicjatorem spotkań, których celem było zwiększenie świadomości seniorów w zakresie bezpiecznego zawierania umów handlowych, wystąpił Tauron Polska Energia. Gospodarzem spotkań już po raz drugi został redaktor Magazynu Kryminalnego […]