Nasza agencja wspiera eventowo otwarcia nowych marketów Kaufland! Ostatnio pojawiliśmy się w Zielonej Górze, gdzie odpowiadaliśmy za scenografię, hostessy, poczęstunek, a także koło fortuny z nagrodami, które cieszyło się dużym powodzeniem.
Mieliśmy przyjemność aktywnie uczestniczyć w otwarciu nowego salonu Plusa w warszawskich Złotych Tarasach. Pyszna kawa, słodkości i uśmiech hostess wprawiły wszystkich klientów w dobry nastrój. Nasza agencja zadbała o dekorację salonu oraz hostessy.
Wspólnie z klientami CH Korona we Wrocławiu świętowaliśmy otwarcie nowego salonu Plusa. Przygotowaliśmy prosecco, pyszne przekąski oraz słodkości! Nasze piękne, zielone hostessy oraz eleganccy kelnerzy zapraszali wszystkich gości na poczęstunek.
W lipcu agencja Fabryka Idei była odpowiedzialna za koordynację uroczystego otwarcia nowego punktu firmowego Piekarni Familijnej w Trzebnicy. W dniu otwarcia wyszkolone hostessy częstowały mieszkańców pysznymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego pieczywa. W najnowszym punkcie Familijnej do nabycia jest świeże, pełnowartościowe pieczywo, ciastka, kanapki, a także wypiekane na miejscu […]
We wrześniu koordynowaliśmy uroczystwe otwarcie kolejnego punktu firmowego Piekarni Familijnej – tym razem we Wrocławiu. W dniu otwarcia wyszkolone przez nas hostessy częstowały mieszkańców Wrocławia świeżymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego i pełnowartociowego pieczywa.
Przygotowaliśmy uroczyste otwarcia nowego punktu firmowego Piekarni Familijnej w Trzebnicy. W dniu otwarcia hostessy częstowały mieszkańców pysznymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego pieczywa. W najnowszym punkcie Familijnej do nabycia jest świeże, pełnowartościowe pieczywo, ciastka, kanapki, a także bułki, wypiekane na miejscu z surowego kęsu. Ponadto w lokalu można zamawiać kawę, lody […]
Kampania Kuszące Propozycje komunikowała kuszące zakupy w Centrum Handlowym Auchan Częstochowa, podkreślając kompleksowość i atrakcyjność oferty. Akcja prosprzedażowa na terenie miasta Częstochowa oraz bony zakupowe rozdawane na terenie galerii zachęcały mieszkańców do odwiedzenia CHAC, w okresie wrzesień – październik. Działania przyczyniały się do zwiększenia poziomu sprzedaży oraz budowania lojalności klienta. Piękne hostessy i soczyste jabłka […]
Z okazji Dnia Kobiet pod okiem ambasadora Alei Smaków Michela Moran gotowali znani i lubiani: Przemysław Cypryański, Radosław Majdan i Rafał Brzozowski. Event poprowadził Olivier Janiak. Na Panie czekały również niespodzianki poza kulinarne: piękne róże oraz koncert Rafała Brzozowskiego.
21 listopada obchodzony jest Dzień Życzliwości. Z tej okazji na zlecenie Urzędu Miasta Wrocławia przygotowaliśmy happening na wrocławskim rynku. Pochód małych krasnali z wrocławskich przedszkoli i szkół i wszystkich życzliwych był bardzo barwny i radosny. Uczestnicy wydarzenia wzięli także udział w kampanii medialnej poświęconej Dniu Życzliwości.
W Galerii Mokotów odbyło się prawdziwe Szaleństwo Zakupów. Na klientów czekało mnóstwo niespodzianek – m.in. upominki od wydawnictwa Burda Media. Klienci, którzy dołączyli do programu lojalnościowego Galerii Mokotów, otrzymali wyjątkowe bransoletki od firmy Aren’Art. Pyszna kawa, porady kosmetyczne w strefie beauty i analiza kolorystyczna przeprowadzona przez profesjonalnych stylistów rozpieszczała odwiedzających. Nad doskonałym nastrojem wśród klientów czuwał zespół Mimów.