Akcje sprzedażowe

Świąteczny weekend w Forcie Wola

Choć święta już za nami, wspomnienia z bożonarodzeniowej realizacji w Forcie Wola wciąż są żywe! W jeden z grudniowych weekendów centrum zamieniło się w miejsce pełne świątecznej atmosfery, a odwiedzający mogli skorzystać z wielu atrakcji. W Pracowni Świątecznej każdy miał okazję wykonać własnoręcznie eko bombki, skarpety na prezenty i magiczne lampiony. Dodatkowo, na specjalnym stoisku, […]

Świąteczne atrakcje w Centrum Ursynów

Za nami kolejna świąteczna realizacja, tym razem dla Centrum Ursynów w Warszawie. Dla odwiedzających przygotowaliśmy kilka stref z różnymi atrakcji.  Na miłośników słodkości czekała pyszna gorąca czekolada, a strefie kreatywnej odbyły się warsztaty, gdzie można było przygotować oryginalne ozdoby świąteczne. Zorganizowaliśmy również akcję, w ramach której klienci mogli otrzymać bożonarodzeniowy wianek. Oprócz tego, wspólnie z […]

Walentynki w LAS VEGAS

Jak to mówią: „miłość niejedno ma imię”, więc walentynki też można spędzać na wiele różnych sposobów. Jednym z nich jest np. szybki wypad do… LAS VEGAS! Pewnie zastanawiacie się teraz jak to możliwe? Dla jednego z centrów handlowych w Warszawie przygotowaliśmy specjalną strefę, dzięki której odwiedzający mogli przenieść się do stolicy rozrywki i poczuć klimat […]

Mikołajki w centrum handlowym

Dla jednego z centrów handlowych w Warszawie przygotowaliśmy mikołajkową strefę, w której klienci galerii przez 4 dni mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze Świętym Mikołajem, a także odebrać gwiazdę betlejemską w ramach akcji promocyjnej. Dla najmłodszych przygotowaliśmy warsztaty dekorowania filcowych skarpet, malowania kartek świątecznych i ozdabiania drewnianych bombek.
mikołajki sampling

Świąteczna akcja samplingowa

Tym razem dla drogerii DM zorganizowaliśmy świąteczną akcję smaplingową, promującą kampanię „Święta pełne okazji”. Nasze hostessy i hości pojawili się 20 lokalizacjach w całej Polsce w świątecznych strojach Mikołajów i Mikołajek.
Prosale dla klientów galerii handlowej

„Kocham Polskę” w Centrum Ursynów

Dla Centrum Ursynów w Warszawie zorganizowaliśmy z okazji Dnia Niepodległości akcję prosprzedażową „Kocham Polskę”. Klienci w zamian za zakupy mogli odebrać biało-czerwone serca z piernika. Za każdy taki patriotyczny upominek galeria handlowa przekazała środki na zakup zniczy i kwiatów na mogiły polskich żołnierzy. Na klientów czekały również kreatywne stanowiska do stworzenia spersonalizowanych ekotoreb.

Wiosenny rozkwit nagród – akcja prosprzedażowa

Powitaliśmy Wiosnę z klientami wrocławskiego centrum handlowego. Podczas akcji „Wiosenny rozkwit nagród” każdy kto dokonał zakupów w galerii na określoną kwotę, otrzymał piękne sadzonki monstery. Dodatkowo  klienci, którzy zdecydowali się zrobić selfie na zielonej ściance – mogli liczyć na specjalne vouchery na kolejne zakupy w galerii. Nasza agencja odpowiedzialna była za kompleksową organizację akcji prosprzedażowej […]

Wielkanocne wypieki – akcja prosprzedażowa

W okresie przedświątecznym przygotowaliśmy dla naszego klienta akcję prosprzedażową z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Klienci za zakupy zrobione w galerii handlowej mogli odebrać w prezencie smaczną wielkanocną babkę. Smakowite wypieki przygotowała lokalna cukiernia. Naszym zadaniem było kompleksowe przygotowanie akcji prosale, w tym aranżacja stoiska do wydawania nagród. Zadbaliśmy także o odpowiednią komunikację wydarzenia.

Lady Gaga świętuje Love for Sale

Przy naszym wsparciu w jednym z warszawskich centrów handlowych zorganizowany został ekskluzywny występ jazzowy Lady Gagi. Podczas koncertu online świętowaliśmy wspólnie z klientami galerii długo wyczekiwany nowy album Lady Gagi i Tony’ego Bennetta pt. „Love For Sale.” Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację eventu oraz streaming koncertu.  

Akcja promocyjna #MaszOkazję

Dla naszego klienta – Galerii Dominikańskiej – przygotowaliśmy promocję programu lojalnościowego „#MaszOkazje”. Na terenie galerii pojawiły się hostessy w czerwonych sukienkach i kwiecistych wiankach, które zachęcały klientów do dołączenia do nowego programu. Za zapis rozdawaliśmy ekoupominki – doniczki z ziołami i składane bambusowe kubki. Udało nam się znacznie przekroczyć założony cel, zamiast 1000 leadów, zebraliśmy […]