Dla Centrum Ursynów w Warszawie zorganizowaliśmy z okazji Dnia Niepodległości akcję prosprzedażową „Kocham Polskę”. Klienci w zamian za zakupy mogli odebrać biało-czerwone serca z piernika. Za każdy taki patriotyczny upominek galeria handlowa przekazała środki na zakup zniczy i kwiatów na mogiły polskich żołnierzy. Na klientów czekały również kreatywne stanowiska do stworzenia spersonalizowanych ekotoreb.
Powitaliśmy Wiosnę z klientami wrocławskiego centrum handlowego. Podczas akcji „Wiosenny rozkwit nagród” każdy kto dokonał zakupów w galerii na określoną kwotę, otrzymał piękne sadzonki monstery. Dodatkowo klienci, którzy zdecydowali się zrobić selfie na zielonej ściance – mogli liczyć na specjalne vouchery na kolejne zakupy w galerii. Nasza agencja odpowiedzialna była za kompleksową organizację akcji prosprzedażowej […]
W okresie przedświątecznym przygotowaliśmy dla naszego klienta akcję prosprzedażową z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Klienci za zakupy zrobione w galerii handlowej mogli odebrać w prezencie smaczną wielkanocną babkę. Smakowite wypieki przygotowała lokalna cukiernia. Naszym zadaniem było kompleksowe przygotowanie akcji prosale, w tym aranżacja stoiska do wydawania nagród. Zadbaliśmy także o odpowiednią komunikację wydarzenia.
Przy naszym wsparciu w jednym z warszawskich centrów handlowych zorganizowany został ekskluzywny występ jazzowy Lady Gagi. Podczas koncertu online świętowaliśmy wspólnie z klientami galerii długo wyczekiwany nowy album Lady Gagi i Tony’ego Bennetta pt. „Love For Sale.” Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację eventu oraz streaming koncertu.
Dla naszego klienta – Galerii Dominikańskiej – przygotowaliśmy promocję programu lojalnościowego „#MaszOkazje”. Na terenie galerii pojawiły się hostessy w czerwonych sukienkach i kwiecistych wiankach, które zachęcały klientów do dołączenia do nowego programu. Za zapis rozdawaliśmy ekoupominki – doniczki z ziołami i składane bambusowe kubki. Udało nam się znacznie przekroczyć założony cel, zamiast 1000 leadów, zebraliśmy […]
Nasza agencja wspiera eventowo otwarcia nowych marketów Kaufland! Ostatnio pojawiliśmy się w Zielonej Górze, gdzie odpowiadaliśmy za scenografię, hostessy, poczęstunek, a także koło fortuny z nagrodami, które cieszyło się dużym powodzeniem.
Akcje prosprzedażowe w galeriach handlowych cieszą się teraz niezwykłą popularnością. Dla klientów Centrum Handlowego Ferio Gaj przygotowaliśmy prezenty w postaci świeżych ziół i przepisów na ziołowe dania. Zioła rozeszły się jak… świeże bułeczki!
Nie kupuj, adoptuj! To hasło towarzyszyło nam podczas wydarzenia w centrum handlowym Ferio Legnica. Charytatywna akcja zorganizowana została we współpracy z fundacją SOS dla zwierząt „Psiakot” i pozwoliło na zbiórkę funduszy i karmy dla zwierząt przebywających w schronisku.
Czy można jednocześnie kupować i zyskiwać? Oczywiście! Przed świętami Bożego Narodzenia przygotowaliśmy w Galerii Navigator akcję prosprzedażową. Wszyscy klienci, którzy za określoną kwotę zrobili zakupy w wyznaczonym terminie mogli odebrać bon oraz zniżki na kolejne zakupy u najemców centrum handlowego. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów.
Skończyła się kolejna, IV edycja spotkań w ramach akcji społecznej „Nie znasz, nie otwieraj”, których inicjatorem jest TAURON Polska Energia. Cała inicjatywa skierowana jest do seniorów, którzy coraz częściej stają się ofiarami oszustw i kradzieży we własnych mieszkaniach. Tym razem prowadzący spotkań edukacyjnych Michał Fajbusiewicz spotkał się z seniorami na uniwersytetach trzeciego wieku w 10 […]