Google w swoich oficjalnych kanałach poinformował o rozpoczynającej się 25 sierpnia 2022 r. aktualizacji Helpful Content. Jej celem jest poprawienie jakości wyszukiwania. Na czym będzie polegać? Google w SERP-ach ma bardziej “premiować” treści, które są pomocne dla użytkowników, to znaczy zostały napisane przez ludzi i dla ludzi.
Pozycjonowanie organiczne to wciąż powracający temat marketingu internetowego. Dzisiaj już nie wystarczy być tylko online, a należy robić wszystko, by wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Co zrobić, by osiągnąć ten cel? Podpowiadamy.
Impreza tematyczna to doskonały pomysł na event firmowy lub po prostu integrację pracowników. Dla tego rodzaju wydarzenia należy znaleźć odpowiedni motyw przewodni. Przedstawiamy kilka najciekawszych tematów, które można wykorzystać podczas imprez tematycznych.
Obecność atrakcji na imprezie firmowej sprawia, że każde wydarzenie staje się mniej formalne. Pomysłów na uatrakcyjnienie eventu jest wiele – od warsztatów, wspólnego gotowania aż po występ magika. Ważne, aby inicjatywa niosła element zaskoczenia i odpowiadała zainteresowaniom uczestników. Oto, jakie atrakcje na eventy możesz przygotować. Zapoznaj się z naszym zestawieniem.
Organizacja imprez daje nam możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem, a więc zainteresowania go marką lub oferowanymi produktami / usługami. Im bardziej oryginalny pomysł, tym łatwiej będzie przyciągnąć uwagę odbiorcy i skłonić go do interakcji. Czemu warto włączyć eventy w swoją strategię marketingową? Jaki rodzaj eventu najlepiej wybrać? Kiedy poprosić o pomoc agencję marketingową?
Event marketing jest jednym z najbardziej znanych i najkorzystniejszych narzędzi komunikacji marketingowej. Narzędzie to posiada ogromny potencjał dla biznesu, ale często bywa mylnie utożsamiany z promowaniem eventów. To o wiele więcej!
Czym jest blog firmowy? Po co przedsiębiorstwa prowadzą blogi? Jakie przynoszą korzyści? Jak je prowadzić? Odpowiedzi na te pytania i jeszcze więcej znajdziecie właśnie w tym artykule.
Masz wrażenie jakby Twoja strona internetowa nie „wyskakiwała” w trakcie wyszukiwania w Google? Chciałbyś, aby była ona bardziej widoczna? Z pomocą przychodzi narzędzie SEO, które sprawia, że pozycja strony w wyszukiwarce jest wyższa. Pozwala na zwiększony ruch organiczny, który oznacza wszystkich użytkowników trafiających na strony internetowe za pośrednictwem wyników wyszukiwania wyświetlanych przez wyszukiwarki internetowe i […]