Blog

Znajdziesz tu porady, wskazówki, inspiracje z dziedziny event marketingu i marketingu internetowego. Bądź na bieżąco.
Co to jest Helpful Content Update?

Co trzeba wiedzieć o Helpful Content Update?

Google w swoich oficjalnych kanałach poinformował o rozpoczynającej się 25 sierpnia 2022 r. aktualizacji Helpful Content. Jej celem jest poprawienie jakości wyszukiwania. Na czym będzie polegać? Google w SERP-ach ma bardziej “premiować” treści, które są pomocne dla użytkowników, to znaczy zostały napisane przez ludzi i dla ludzi.
Czym jest pozycjonowanie organiczne?

Pozycjonowanie organiczne – na czym polega?

Pozycjonowanie organiczne to wciąż powracający temat marketingu internetowego. Dzisiaj już nie wystarczy być tylko online, a należy robić wszystko, by wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Co zrobić, by osiągnąć ten cel? Podpowiadamy.
Imprezy tematyczne - motywy przewodnie

Pomysły na imprezy tematyczne – 8 motywów przewodnich

Impreza tematyczna to doskonały pomysł na event firmowy lub po prostu integrację pracowników. Dla tego rodzaju wydarzenia należy znaleźć odpowiedni motyw przewodni. Przedstawiamy kilka najciekawszych tematów, które można wykorzystać podczas imprez tematycznych.
Atrakcje na imprezy firmowe i eventy

Jakie atrakcje na eventy i imprezy firmowe wybrać? Przykłady i wskazówki

Obecność atrakcji na imprezie firmowej sprawia, że każde wydarzenie staje się mniej formalne. Pomysłów na uatrakcyjnienie eventu jest wiele – od warsztatów, wspólnego gotowania aż po występ magika. Ważne, aby inicjatywa niosła element zaskoczenia i odpowiadała zainteresowaniom uczestników. Oto, jakie atrakcje na eventy możesz przygotować. Zapoznaj się z naszym zestawieniem.
Organizacja imprez

Organizacja imprez w celach marketingowych – korzyści i skuteczne pomysły

Organizacja imprez daje nam możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem, a więc zainteresowania go marką lub oferowanymi produktami / usługami. Im bardziej oryginalny pomysł, tym łatwiej będzie przyciągnąć uwagę odbiorcy i skłonić go do interakcji. Czemu warto włączyć eventy w swoją strategię marketingową? Jaki rodzaj eventu najlepiej wybrać? Kiedy poprosić o pomoc agencję marketingową? 
Co to jest SEO?

Dlaczego warto inwestować w SEO na stronie firmowej?

Masz wrażenie jakby Twoja strona internetowa nie „wyskakiwała” w trakcie wyszukiwania w Google? Chciałbyś, aby była ona bardziej widoczna? Z pomocą przychodzi narzędzie SEO, które sprawia, że pozycja strony w wyszukiwarce jest wyższa. Pozwala na zwiększony ruch organiczny, który oznacza wszystkich użytkowników trafiających na strony internetowe za pośrednictwem wyników wyszukiwania wyświetlanych przez wyszukiwarki internetowe i […]