AKTUALNOŚCI

Stoisko LOT na IRONMAN Triathlon

8/2015

W sierpniu 2015 wyjechaliśmy na jedną z największych imprez triathlonowych w Europie Wschodniej - Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia. W ramach wydarzenia zorganizowaliśmy w strenfie regeneracji interaktywne stoisko dla marki LOT - partnera imprezy. Stoisko cieszyło się ogromną popularnością wśród zawodników, którzy przychodzili tu w celach relaksu, odpoczynku i odzyskania sił.

Wioska Sportu w Centrum Ursynów

8/2015

Na zlecenie warszawskiego Centrum Ursynów zorganizowaliśmy wydarzenie pt. „Wioska Sportu”. Impreza ta była propozycją spędzenia weekendu dla całej rodziny w atmosferze sportu oraz wspaniałej rywalizacji. W programie znalazły się: rzuty do kosza, ogródek ćwiczeń, quiz wiedzy o sporcie oraz liczne zabawy i konkurencje sportowe. ‪

Wypożyczalnia ekorowerów elektrycznych TAURONA

7/2015

Przy Sanatorium Równica w Ustroniu, Fabryka Idei we współpracy z TAURON Polska Energia, postawiła specjalną wypożyczalnie ekorowerów elektrycznych. Akcja miała na celu promocję korzyści dla zdrowia płynących z jazdy na rowerze, a także aktywnego trybu życia. Z wypożyczalni chętnie korzystali kuracjusze, a także mieszkańcy Ustronia. 

"Bezpieczny Patrol" w Galerii Ursynów

7/2015

Fabryka Idei była odpowiedzialna za realizację eventu „Bezpieczny Patrol” w Galerii Ursynów. Receptę na bezpieczne i udane wakacje zdradzili superbohaterowie  – policjant, ratownik medyczny, strażak, policjantka z Komisariatu Rzecznego Policji oraz licencjonowany kierowca rajdowy. Najmłodsi mogli dowiedzieć się m.in. jak udzielać pierwszej pomocy, co należy zrobić, gdy jest się świadkiem pożaru, jak bezpiecznie bawić się w wodzie, oraz przypomnieli sobie zasady ruchu drogowego. Wśród atrakcji nie zabrakło wielkoformatowej gry edukacyjnej, foto ścianki oraz rajdu gokartów.

Nie znasz, nie otwieraj! V edycja akcji

6/2015

Za nami V edycja akcji informacyjno - społecznej "Nie znasz, nie otwieraj!" w ramach której we Wrocławiu i w 10 uzdrowiskach w Polsce odbyły się wykłady red. Michała Fajbusiewicza i kursy asertywności aktora Zbigniewa Buczkowskiego. Akcja, której inicjatorem jest firma TAURON, ma na celu przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom przedstawicieli handlowych i zwiększanie bezpieczeństwa przy podpisywaniu umów. Fabryka Idei odpowiadała za przygotowanie merytoryczne i kompleksową organizację spotkań.

Wianki nad Wisłą

6/2015

„Wianki nad Wisłą” - impreza zorganizowana z okazji Nocy Świętojańskiej odbyła się na warszawskim Podzamczu. Na mieszkańców Warszawy czekał szereg atrakcji – rejsy flisackimi łodziami, parada latawców, piknik świętojański i mnóstwo koncertów. Fabryka Idei dla Isobar Polska zorganizowała akcję mającą na celu promocję smartfonów marki Huawei. Do wydarzenia zaangażowaliśmy hostów, którzy aktywnie uczestniczyli w imprezie, robili pamiątkowe zdjęcia smartfonami Huawei i wzięli udział w puszczaniu latawca. 

Podróże małe i duże

6/2015

W Centrum Ursynów zorganizowaliśmy  event „Podróże Małe i Duże”. Wspólnie z licencjonowanym przewodnikiem, najmłodsi odbyli podróż po stolicy – poznali ciekawostki o dzielnicy Ursynów i rozwiązywali zagadki o Warszawie. Nie zabrakło również zabaw edukacyjnych, dzięki którym milusińscy mieli możliwość poznania historii i kultury najodleglejszych zakątków świata.

Konferencja prasowa Unibail-Rodamco

6/2015

We wrocławskim Muzeum Architektury odbyła się konferencja prasowa firmy Unibail-Rodamco organizowana przez Fabrykę Idei, dotycząca jej nowej inwestycji we Wrocławiu związanej z budową kompleksu handlowo– biurowego z dworcem autobusowym PKS. Podczas konferencji zaprezentowana została interaktywna makieta realizowanego właśnie projektu. Dyrektor Zarządzający Unibail-Rodamco na Europę Centralną, Pan Arnaud Burlin, przedstawił również oficjalną nazwę inwestycji. „Wroclavia” to nazwa, która łączy w sobie nowoczesnego ducha miasta  z  historyczną atmosferą.

Fabryka Idei jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR inwestycji „Wroclavia”.

Eko Rodzina

5/2015

Fabryka Idei zajęła się organizacją wydarzenia „Eko Rodzina” w Galerii Ursynów. Podczas imprezy mieszkańcy Ursynowa mogli dowiedzieć się, jak oszczędzać wodę i energię, jak segregować śmieci, żyć w zgodzie z naturą i być przyjacielem Ziemi. Wydarzeniu towarzyszyło wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych m.in. ekologiczny pokaz mody oraz warsztaty kulinarne dla najmłodszych klientów galerii.

Nie znasz, nie otwieraj - spot reklamowy

5/2015

Wielkimi krokami zbliża się V edycja akcji społecznej "Nie znasz, nie otwieraj", którą po raz kolejny organizujemy na zlecenie firmy TAURON Polska Energia. Tym razem spotkania dla seniorów poprowadzi nie tylko redaktor Michał Fajbusiewicz, ale również znany aktor Zbigniew Buczkowski. W ramach projektu, m.in. wyprodukowaliśmy nowy spot reklamowy, który zapowiada tę kampanię. Będzie on emitowany w czterech telewizjach regionalnych. Efekty naszej pracy można obejrzeć tutaj, a kulisy powstawania produkcji tutaj.