AKTUALNOŚCI

Modowo-sportowy event z Dorotą Gardias

4/2016

W kwietniu 2016 r. we wrocławskim Centrum Handlowym Korona odbył się dwudniowy modowo-sportowy event z Dorotą Gardias. Wszyscy odwiedzający Centrum Korona mieli szansę obejrzeć prezentacje wiosennych kolekcji ubrań, wziąć udział w licznych konkursach z nagrodami, a także sięgnąć po porady ekspertów (stylistów, dietetyków, trenerów personalnych). Poza tym, w ramach eventu odbył się finał konkursu "Wiosenna Metamorfoza". Agencja Fabryka Idei była odpowiedzialna m.in. za koncepcję, oryginalny scenariusz oraz kompleksową realizację eventu.

Social Media Management dla centrów handlowych CBRE

3/2016

Agencja Fabryka Idei kompleksowo obsługuje profile na portalu Facebook dla dwóch centrów handlowych, należących do spółki CBRE: Galeria Navigator, Ferio Gaj i Ferio Legnica. Agencja jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii komunikacji centrów na Facebooku, tworzenie contentu, moderację oraz szeroką pojętą interakcję z użytkownikami. 

Strategia PR dla Vantage Development

2/2016

Dla dewelopera Vantage Development przygotowaliśmy rozbudowaną strategię Public Relations na lata 2016-2017. W ramach pracy nad strategią zostały przeprowadzone warsztaty z Klientem, w trakcie których zostały zdefiniowane cele strategiczne i kluczowe zadania, a także zostały opracowane zasady komunikacji z otoczeniem oraz działania operacyjne PR i Social Media.

Plus do Sukcesu

1/2016

Fabryka Idei jest organizatorem ogólnopolskiego programu edukacyjnego "Plus do Sukcesu". Program jest skierowany do gimnazjalistów i ma na celu pomóc uczniom w odkrywaniu własnego potencjału oraz pokazać, jak wykorzystywać swoje pasje, umiejętności i zdolności, aby osiągnąć w życiu sukces. Zakres programu obejmuje zajęcia edukacyjne na terenie całej Polski oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Fundatorem projektu jest firma Plus, sponsorem nagrody TEDxWarsaw, a patronat honorwy objęła Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.

Święta na biało

12/2015

Dla jednego z naszych Klientów zorganizowaliśmy przedświateczną White Party w warszawskiej restauracji Belvedere. Białe meble i dekoracje, a także śnieżnobiałe choinki nadały wnętrzom restauracji odświęty wygląd i wywołały wzniosłą i elegancką atmosferę.

Nie znasz, nie otwieraj! VI edycja akcji

12/2015

Skończyła się kolejna, VI edycja spotkań w ramach akcji społecznej „Nie znasz, nie otwieraj”, których inicjatorem jest TAURON Polska Energia. Cała inicjatywa skierowana jest do seniorów, którzy coraz częściej stają się ofiarami oszustw i kradzieży we własnych mieszkaniach. Prowadzący spotkań edukacyjnych Michał Fajbusiewicz spotkał się z seniorami w Goczałkowicach-Zdroju, Ustroniu, Cieplicach i Świeradowie Zdroju.  Fabryka Idei odpowiadała za przygotowanie merytoryczne i kompleksową organizację spotkań.

25 lat Grupy IMPEL

11/2015

W listopadzie 2015 r. nasze hostessy pracowały podczas imprezy z okazji 25-lecia Grupy IMPEL we wrocławskim Narodowym Forum Muzyki. Elegancko ubrane dziewczyny odpowiadały za pomoc przy organizacji eventu, witały gości i rozdawały słodkie upominki.

LOT na targach w Tokio

9/2015

Jesienią 2015 kilku pracowników Fabryki Idei udało się w delegację służbową do Tokio, aby wziąć udział w międzynarodowych targach turystycznych JATA Tourism EXPO - największej imprezie tego rodzaju w Azji. Na miejscu nasi pracownicy odpowiadali za kompleksową organizację i aranżację stoiska promującego firmę lotniczą LOT. Polskie stoisko było oblegane przez tłumy Japończyków, którzy z ogromną ciekawością zapoznawali się z nową ofertą firmy LOT.

Stylowy weekend w Galerii Bronowice

9/2015

We wrześniu 2015 r.  dla krakowskiej Galerii Bronowice zorganizowaliśmy "Stylowy Weekend". W ramach eventu odbył się pokaz mody, w trakcie którego można było zobaczyć nie tylko aktualne kolekcje sezonu jesień/zima 2015, ale i dowiedzieć się, co warto nosić oraz jakie są najnowsze trendy, kolory i fasony. W przerwach pomiędzy pokazami odbywały się konkursy z nagrodami, a dla najmłodszych działał Kącik Stylowego Malucha. Całe wydarzenie poprowadziła Joanna Horodyńska, modelka i stylistka znana m.in. z telewizyjnego programu i modowych kolumn pism lifestylowych.

Obsługa PR dla Womak Omega

9/2015

Z dumą informujemy, że Fabryka Idei ma przyjemność zająć się kompleksową obsługą PR firmy Womak Omega i jej najnowszej inwestycji – dużego centrum handlowego, które powstaje we Wrocławiu. W ramach współpracy zorganizowaliśmy m.in. konkurs na nazwę centrum.