AKTUALNOŚCI

Ubieramy wrocławskie krasnale

11/2016

Na zlecenie centrum handlowo-biurowego Wroclavia zorganizowaliśmy nietypowy konkurs pt. "Ubieramy wrocławskie krasnale". Uczestnicy konkursu zaprojektowali i wykonali wyjątkowe stroje dla 24 wybranych krasnali - symboli Wrocławia. Zwycięzców konkursu wybrało Jury, w składzie którego znaleźli się m.in. znany polski projektant Maciek Sieradzky oraz aktor Robert Gonera. Ponadto w wyniku głosowania internautów została przyznana nagroda publiczności.

Eksperymentuj w Platanie

11/2016

Mieliśmy przyjemność organizować na zlecenie CH Platan event "Eksperymentuj w Platanie". Wydarzenie poprowadziła znany z radia i telewizji ekipa Laboratorium Pana Korka. Mali goście centrum handlowego mieli okazję dowiedzieć się, jakie są podstawowe prawa fizyki, jak wybucha wulkan, czy lód może być suchy i wiele innych ciekawych rzeczy. 

Targi JATA w Tokio

10/2016

Jesienią 2016 roku mieliśmy okazję udać się w delegację służbową do Japonii, gdzie wzieliśmy udział w międzynarodowych targach turystycznych JATA Tourism EXPO - największej imprezie tego rodzaju w Azji. Na miejscu odpowiadaliśmy za kompleksową organizację i aranżację stoiska promującego Polskie Linie Lotnicze LOT. Polskie stoisko było oblegane przez tłumy Japończyków, którzy z ogromną ciekawością zapoznawali się z nową ofertą firmy LOT.

Bitwa stylistów w Galerii Bronowice

9/2016

W krakowskiej Galerii Bronowice odbyło się nietypowe wydarzenie - finał konkursu Bitwa Stylistów, skierowanego do miłośników mody. Finaliści "Bitwy stylistów" mieli okazję do zaprezentowania autorskich stylizacji modowych, a na zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody - karty przedpłacone na kwotę 2000, 1500 i 1000 zł na zakupy w Galerii Bronowice. Ponadto goście wydarzenia mogli wziąć udział w różnych ciekawych atrakcjach, takich jak modowy kącik dla najmłodszych, porady stylistów, spotkania z blogerami.

 

Nowy punkt Piekarni Familijnej we Wrocławiu

9/2016

We wrześniu koordynowaliśmy uroczystwe otwarcie kolejnego punktu firmowego Piekarni Familijnej - tym razem we Wrocławiu. W dniu otwarcia wyszkolone przez nas hostessy częstowały mieszkańców Wrocławia świeżymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego i pełnowartociowego pieczywa.

Otwarcie punktu firmowego Piekarni Familijnej

7/2016

Przygotowaliśmy uroczyste otwarcia nowego punktu firmowego Piekarni Familijnej w Trzebnicy. W dniu otwarcia hostessy częstowały mieszkańców pysznymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego pieczywa. W najnowszym punkcie Familijnej do nabycia jest świeże, pełnowartościowe pieczywo, ciastka, kanapki, a także bułki, wypiekane na miejscu  z surowego kęsu. Ponadto w lokalu można zamawiać kawę, lody i desery - do spożycia na miejscu lub na wynos.  

Akcja informacyjna - zamknięcie skrzyżowania we Wrocławiu

6/2016

Agencja Fabryka Idei koordynowała akcję informacyjną, dotyczącą zamknięcia skrzyżowania ulic Dyrekcyjnej i Borowskiej we Wrocławiu. Akcja obejmowała bardzo szeroki zakres działań, m.in. przygotowanie specjalnych mapek, ulotek, plakatów, reklam prasowych i reklam animowanych. Ponadto Fabryka Idei wyszkoliła profesjonalnych informatorów, którzy rozdawali ulotki z objazdami oraz informowali wszystkich mieszkańców o zmianach w organizacji ruchu.

Wyjazd integracyjny dla pracowników Mazdy

6/2016

W czerwcu odbył się jeden z wyjazdów integracyjnych pracowników firmy Mazda. Wśród atrakcji, przygotowanych dla uczestników, były m.in. plenerowe tworzenie muralu oraz wieczorowa zabawa z body paintingiem UV. Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację i obsługę eventu.

Spotkanie z projektantką wnętrz - Agnieszką Waszkiewicz

5/2016

W maju 2016r. w restauracji Eliptic we Wrocławiu odbyło się spotkanie z Agnieszką Waszkiewicz - znaną projektantką wnętrz, właścicielką firmy Grupa Projektowa.  Spotkanie było zorganizowane na zlecenie firmy Vantage Development - inwestora Promenad Wrocławskich. Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację i promocję wydarzenia.

Nowy Klient - Piekarnia Familijna

4/2016

Fabryka Idei rozpoczęła współpracę z firmą Piekarnia Familijna. W ramach umowy o stałą obsługę Public Relations będziemy zajmować się m.in. planowaniem strategii komunikacji marki, zarządzaniem relacjami z mediami, obsługą kanałów social media oraz doradctwem merytorycznym w zakresie budowania wizerunku Piekarni Familijnej.