AKTUALNOŚCI
Strategia PR dla Vantage Development
2/2016Dla dewelopera Vantage Development przygotowaliśmy rozbudowaną strategię Public Relations na lata 2016-2017. W ramach pracy nad strategią zostały przeprowadzone warsztaty z Klientem, w trakcie których zostały zdefiniowane cele strategiczne i kluczowe zadania, a także zostały opracowane zasady komunikacji z otoczeniem oraz działania operacyjne PR i Social Media.
Plus do Sukcesu
1/2016Fabryka Idei jest organizatorem ogólnopolskiego programu edukacyjnego "Plus do Sukcesu". Program jest skierowany do gimnazjalistów i ma na celu pomóc uczniom w odkrywaniu własnego potencjału oraz pokazać, jak wykorzystywać swoje pasje, umiejętności i zdolności, aby osiągnąć w życiu sukces. Zakres programu obejmuje zajęcia edukacyjne na terenie całej Polski oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Fundatorem projektu jest firma Plus, sponsorem nagrody TEDxWarsaw, a patronat honorwy objęła Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Święta na biało
12/2015Dla jednego z naszych Klientów zorganizowaliśmy przedświateczną White Party w warszawskiej restauracji Belvedere. Białe meble i dekoracje, a także śnieżnobiałe choinki nadały wnętrzom restauracji odświęty wygląd i wywołały wzniosłą i elegancką atmosferę.
Nie znasz, nie otwieraj! VI edycja akcji
12/2015Skończyła się kolejna, VI edycja spotkań w ramach akcji społecznej „Nie znasz, nie otwieraj”, których inicjatorem jest TAURON Polska Energia. Cała inicjatywa skierowana jest do seniorów, którzy coraz częściej stają się ofiarami oszustw i kradzieży we własnych mieszkaniach. Prowadzący spotkań edukacyjnych Michał Fajbusiewicz spotkał się z seniorami w Goczałkowicach-Zdroju, Ustroniu, Cieplicach i Świeradowie Zdroju. Fabryka Idei odpowiadała za przygotowanie merytoryczne i kompleksową organizację spotkań.
25 lat Grupy IMPEL
11/2015W listopadzie 2015 r. nasze hostessy pracowały podczas imprezy z okazji 25-lecia Grupy IMPEL we wrocławskim Narodowym Forum Muzyki. Elegancko ubrane dziewczyny odpowiadały za pomoc przy organizacji eventu, witały gości i rozdawały słodkie upominki.
LOT na targach w Tokio
9/2015Jesienią 2015 kilku pracowników Fabryki Idei udało się w delegację służbową do Tokio, aby wziąć udział w międzynarodowych targach turystycznych JATA Tourism EXPO - największej imprezie tego rodzaju w Azji. Na miejscu nasi pracownicy odpowiadali za kompleksową organizację i aranżację stoiska promującego firmę lotniczą LOT. Polskie stoisko było oblegane przez tłumy Japończyków, którzy z ogromną ciekawością zapoznawali się z nową ofertą firmy LOT.
Stylowy weekend w Galerii Bronowice
9/2015We wrześniu 2015 r. dla krakowskiej Galerii Bronowice zorganizowaliśmy "Stylowy Weekend". W ramach eventu odbył się pokaz mody, w trakcie którego można było zobaczyć nie tylko aktualne kolekcje sezonu jesień/zima 2015, ale i dowiedzieć się, co warto nosić oraz jakie są najnowsze trendy, kolory i fasony. W przerwach pomiędzy pokazami odbywały się konkursy z nagrodami, a dla najmłodszych działał Kącik Stylowego Malucha. Całe wydarzenie poprowadziła Joanna Horodyńska, modelka i stylistka znana m.in. z telewizyjnego programu i modowych kolumn pism lifestylowych.
Obsługa PR dla Womak Omega
9/2015Z dumą informujemy, że Fabryka Idei ma przyjemność zająć się kompleksową obsługą PR firmy Womak Omega i jej najnowszej inwestycji – dużego centrum handlowego, które powstaje we Wrocławiu. W ramach współpracy zorganizowaliśmy m.in. konkurs na nazwę centrum.
Air Show w Radomiu
8/2015W sierpniu w Radomiu odbyła się największa impreza lotnicza w Polsce - Air Show 2015. Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację i obsługę stoiska firmy lotniczej LOT. Największą atrakcją stoiska były symulatory lotów, dzięki którym wszyscy chętni mogli spełnić swoje marzenie o pozostaniu pilotem podniebnych maszyn. Poza tym, odwiedzający meili szansę poznać ofertę akademii lotniczej, podyskutować o ofercie, a także nabyć szereg gadżetów firmy LOT.
Mmm...Moje Słoiki!
8/2015Michel Moran, znany restaurator i juror programu MasterChef, wystartował z nowym projektem kulinarnym „Moje Słoiki”. Wykwintne dania, przygotowane przez słynnego kucharza, będą dostarczane bezpośrednio do warszawskich biur pośrednictwem strony internetowej. Wszystkie propozycje kulinarne będą serwowane w specjalnie do tego przygotowanych słoikach, utrzymujących właściwą temperaturę. Fabryka Idei odpowiada za całościową kreację wizualną projektu, wprowadzenie marki na rynek, a także za obsługę w zakresie public relations, kontaktów z mediami oraz social media.