AKTUALNOŚCI

Strategia PR dla Vantage Development

2/2016

Dla dewelopera Vantage Development przygotowaliśmy rozbudowaną strategię Public Relations na lata 2016-2017. W ramach pracy nad strategią zostały przeprowadzone warsztaty z Klientem, w trakcie których zostały zdefiniowane cele strategiczne i kluczowe zadania, a także zostały opracowane zasady komunikacji z otoczeniem oraz działania operacyjne PR i Social Media.

Plus do Sukcesu

1/2016

Fabryka Idei jest organizatorem ogólnopolskiego programu edukacyjnego "Plus do Sukcesu". Program jest skierowany do gimnazjalistów i ma na celu pomóc uczniom w odkrywaniu własnego potencjału oraz pokazać, jak wykorzystywać swoje pasje, umiejętności i zdolności, aby osiągnąć w życiu sukces. Zakres programu obejmuje zajęcia edukacyjne na terenie całej Polski oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Fundatorem projektu jest firma Plus, sponsorem nagrody TEDxWarsaw, a patronat honorwy objęła Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.

Święta na biało

12/2015

Dla jednego z naszych Klientów zorganizowaliśmy przedświateczną White Party w warszawskiej restauracji Belvedere. Białe meble i dekoracje, a także śnieżnobiałe choinki nadały wnętrzom restauracji odświęty wygląd i wywołały wzniosłą i elegancką atmosferę.

Nie znasz, nie otwieraj! VI edycja akcji

12/2015

Skończyła się kolejna, VI edycja spotkań w ramach akcji społecznej „Nie znasz, nie otwieraj”, których inicjatorem jest TAURON Polska Energia. Cała inicjatywa skierowana jest do seniorów, którzy coraz częściej stają się ofiarami oszustw i kradzieży we własnych mieszkaniach. Prowadzący spotkań edukacyjnych Michał Fajbusiewicz spotkał się z seniorami w Goczałkowicach-Zdroju, Ustroniu, Cieplicach i Świeradowie Zdroju.  Fabryka Idei odpowiadała za przygotowanie merytoryczne i kompleksową organizację spotkań.

25 lat Grupy IMPEL

11/2015

W listopadzie 2015 r. nasze hostessy pracowały podczas imprezy z okazji 25-lecia Grupy IMPEL we wrocławskim Narodowym Forum Muzyki. Elegancko ubrane dziewczyny odpowiadały za pomoc przy organizacji eventu, witały gości i rozdawały słodkie upominki.

LOT na targach w Tokio

9/2015

Jesienią 2015 kilku pracowników Fabryki Idei udało się w delegację służbową do Tokio, aby wziąć udział w międzynarodowych targach turystycznych JATA Tourism EXPO - największej imprezie tego rodzaju w Azji. Na miejscu nasi pracownicy odpowiadali za kompleksową organizację i aranżację stoiska promującego firmę lotniczą LOT. Polskie stoisko było oblegane przez tłumy Japończyków, którzy z ogromną ciekawością zapoznawali się z nową ofertą firmy LOT.

Stylowy weekend w Galerii Bronowice

9/2015

We wrześniu 2015 r.  dla krakowskiej Galerii Bronowice zorganizowaliśmy "Stylowy Weekend". W ramach eventu odbył się pokaz mody, w trakcie którego można było zobaczyć nie tylko aktualne kolekcje sezonu jesień/zima 2015, ale i dowiedzieć się, co warto nosić oraz jakie są najnowsze trendy, kolory i fasony. W przerwach pomiędzy pokazami odbywały się konkursy z nagrodami, a dla najmłodszych działał Kącik Stylowego Malucha. Całe wydarzenie poprowadziła Joanna Horodyńska, modelka i stylistka znana m.in. z telewizyjnego programu i modowych kolumn pism lifestylowych.

Obsługa PR dla Womak Omega

9/2015

Z dumą informujemy, że Fabryka Idei ma przyjemność zająć się kompleksową obsługą PR firmy Womak Omega i jej najnowszej inwestycji – dużego centrum handlowego, które powstaje we Wrocławiu. W ramach współpracy zorganizowaliśmy m.in. konkurs na nazwę centrum.

Air Show w Radomiu

8/2015

W sierpniu w Radomiu odbyła się największa impreza lotnicza w Polsce - Air Show 2015. Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację i obsługę stoiska firmy lotniczej LOT. Największą atrakcją stoiska były symulatory lotów, dzięki którym wszyscy chętni mogli spełnić swoje marzenie o pozostaniu pilotem podniebnych maszyn. Poza tym, odwiedzający meili szansę poznać ofertę akademii lotniczej, podyskutować o ofercie, a także nabyć szereg gadżetów firmy LOT.

Mmm...Moje Słoiki!

8/2015

Michel Moran, znany restaurator i juror programu MasterChef, wystartował z nowym projektem kulinarnym „Moje Słoiki”.  Wykwintne dania, przygotowane przez słynnego kucharza, będą dostarczane bezpośrednio do warszawskich biur pośrednictwem strony internetowej. Wszystkie propozycje kulinarne będą serwowane w specjalnie do tego przygotowanych słoikach, utrzymujących właściwą temperaturę. Fabryka Idei odpowiada za całościową kreację wizualną projektu, wprowadzenie marki na rynek, a także za obsługę w zakresie public relations, kontaktów z mediami oraz social media.