AKTUALNOŚCI
Targi JATA w Tokio
10/2016Jesienią 2016 roku mieliśmy okazję udać się w delegację służbową do Japonii, gdzie wzieliśmy udział w międzynarodowych targach turystycznych JATA Tourism EXPO - największej imprezie tego rodzaju w Azji. Na miejscu odpowiadaliśmy za kompleksową organizację i aranżację stoiska promującego Polskie Linie Lotnicze LOT. Polskie stoisko było oblegane przez tłumy Japończyków, którzy z ogromną ciekawością zapoznawali się z nową ofertą firmy LOT.
Bitwa stylistów w Galerii Bronowice
9/2016W krakowskiej Galerii Bronowice odbyło się nietypowe wydarzenie - finał konkursu Bitwa Stylistów, skierowanego do miłośników mody. Finaliści "Bitwy stylistów" mieli okazję do zaprezentowania autorskich stylizacji modowych, a na zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody - karty przedpłacone na kwotę 2000, 1500 i 1000 zł na zakupy w Galerii Bronowice. Ponadto goście wydarzenia mogli wziąć udział w różnych ciekawych atrakcjach, takich jak modowy kącik dla najmłodszych, porady stylistów, spotkania z blogerami.
Nowy punkt Piekarni Familijnej we Wrocławiu
9/2016We wrześniu koordynowaliśmy uroczystwe otwarcie kolejnego punktu firmowego Piekarni Familijnej - tym razem we Wrocławiu. W dniu otwarcia wyszkolone przez nas hostessy częstowały mieszkańców Wrocławia świeżymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego i pełnowartociowego pieczywa.
Otwarcie punktu firmowego Piekarni Familijnej
7/2016Przygotowaliśmy uroczyste otwarcia nowego punktu firmowego Piekarni Familijnej w Trzebnicy. W dniu otwarcia hostessy częstowały mieszkańców pysznymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego pieczywa. W najnowszym punkcie Familijnej do nabycia jest świeże, pełnowartościowe pieczywo, ciastka, kanapki, a także bułki, wypiekane na miejscu z surowego kęsu. Ponadto w lokalu można zamawiać kawę, lody i desery - do spożycia na miejscu lub na wynos.
Akcja informacyjna - zamknięcie skrzyżowania we Wrocławiu
6/2016Agencja Fabryka Idei koordynowała akcję informacyjną, dotyczącą zamknięcia skrzyżowania ulic Dyrekcyjnej i Borowskiej we Wrocławiu. Akcja obejmowała bardzo szeroki zakres działań, m.in. przygotowanie specjalnych mapek, ulotek, plakatów, reklam prasowych i reklam animowanych. Ponadto Fabryka Idei wyszkoliła profesjonalnych informatorów, którzy rozdawali ulotki z objazdami oraz informowali wszystkich mieszkańców o zmianach w organizacji ruchu.
Wyjazd integracyjny dla pracowników Mazdy
6/2016W czerwcu odbył się jeden z wyjazdów integracyjnych pracowników firmy Mazda. Wśród atrakcji, przygotowanych dla uczestników, były m.in. plenerowe tworzenie muralu oraz wieczorowa zabawa z body paintingiem UV. Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację i obsługę eventu.
Spotkanie z projektantką wnętrz - Agnieszką Waszkiewicz
5/2016W maju 2016r. w restauracji Eliptic we Wrocławiu odbyło się spotkanie z Agnieszką Waszkiewicz - znaną projektantką wnętrz, właścicielką firmy Grupa Projektowa. Spotkanie było zorganizowane na zlecenie firmy Vantage Development - inwestora Promenad Wrocławskich. Fabryka Idei odpowiadała za kompleksową organizację i promocję wydarzenia.
Nowy Klient - Piekarnia Familijna
4/2016Fabryka Idei rozpoczęła współpracę z firmą Piekarnia Familijna. W ramach umowy o stałą obsługę Public Relations będziemy zajmować się m.in. planowaniem strategii komunikacji marki, zarządzaniem relacjami z mediami, obsługą kanałów social media oraz doradctwem merytorycznym w zakresie budowania wizerunku Piekarni Familijnej.
Modowo-sportowy event z Dorotą Gardias
4/2016W kwietniu 2016 r. we wrocławskim Centrum Handlowym Korona odbył się dwudniowy modowo-sportowy event z Dorotą Gardias. Wszyscy odwiedzający Centrum Korona mieli szansę obejrzeć prezentacje wiosennych kolekcji ubrań, wziąć udział w licznych konkursach z nagrodami, a także sięgnąć po porady ekspertów (stylistów, dietetyków, trenerów personalnych). Poza tym, w ramach eventu odbył się finał konkursu "Wiosenna Metamorfoza". Agencja Fabryka Idei była odpowiedzialna m.in. za koncepcję, oryginalny scenariusz oraz kompleksową realizację eventu.
Social Media Management dla centrów handlowych CBRE
3/2016Agencja Fabryka Idei kompleksowo obsługuje profile na portalu Facebook dla dwóch centrów handlowych, należących do spółki CBRE: Galeria Navigator, Ferio Gaj i Ferio Legnica. Agencja jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii komunikacji centrów na Facebooku, tworzenie contentu, moderację oraz szeroką pojętą interakcję z użytkownikami.