AKTUALNOŚCI

Cud miód - event kulinarny z Beatą Śniechowską

11/2018

Miód wprost z pasieki centrum handlowego stał się bohaterem ostatniego pokazu kulinarnego Beaty Śniechowskiej. MasterChef w swoim menu pokazała nam nietypowe wykorzystanie miodu nie tylko w deserach. Mieliśmy okazję na nowo odkryć smak sernika z daktylami oraz wzmocnić się przed chłodniejszą aurą napojem tymiankowo-miodowym. Gwoździem programu była pieczona gęś z gruszkami, pęczakiem i sosem z żurawiny i miodu – to danie naprawdę zaskoczyło klientów! 

II urodziny Galerii Navigator

11/2018

Mieliśmy przyjemność zorganizować II urodziny Galerii Navigator w tym koncert Eweliny Lisowskiej! Wokalistka zaśpiewała utwory z nowej płyty, a także wykonała swoje największe przeboje! Na gości czekały również takie atrakcje jak: tort urodzinowy, animacje dla najmłodszych oraz konkursy z nagrodami.

Jesienne metamorfozy w Ferio Gaju

11/2018

Laureatki facebookowego konkursu zorganizowanego dla naszego klienta - centrum handlowego Ferio Gaj, przeszły jesienną metamorfozę pod okiem stylistek z Domu Mody MM oraz Fabryki Stylu. Panie nie tylko miło spędziły czas, ale również dowiedziały się, jak dobierać ubrania do swojej sylwetki i osobowości.

Wyprzedaż garażowa

9/2018

Przed centrum handlowym Ferio Gaj zorganizowaliśmy wprzedaż garażową. Na dzieci czekał darmowy popcorn, a na dorosłych wyjątkowe rzeczy w okazyjnych cenach. Na wyprzedaży dostępne były także wyroby rzemieślnicze oraz artykuły spożywcze. Na miejscu można było spotkać również lokalnych artystów prezentujących swoje prace.

 

Unexpected Holiday

6/2018

Wakacje rozpoczęte! We Wroclavii świętowaliśmy przez cały weekend z Kulinarnym Biurem Podróży w czterech strefach: gotowania, podróżowania, sportu oraz relaksu. Na odwiedzających czekało wiele atrakcji - od warsztatów i konkursów kulinarnych po zabiegi kosmetyczne. Uczniowie mogli zgarnąć nagrody za dobre oceny, a pracownicy biurowi mieli okazję obejrzeć kulinarne potyczki Beata Śniechowska i Grzegorz Łapanowski.

Otwarcie punktu firmowego Piekarni Familijnej

2/2018

W lipcu agencja Fabryka Idei była odpowiedzialna za koordynację uroczystego otwarcia nowego punktu firmowego Piekarni Familijnej w Trzebnicy. W dniu otwarcia wyszkolone hostessy częstowały mieszkańców pysznymi wypiekami, rozdawały upominki i udzielały gościom wszelkich informacji na temat zdrowego pieczywa. W najnowszym punkcie Familijnej do nabycia jest świeże, pełnowartościowe pieczywo, ciastka, kanapki, a także wypiekane na miejscu  bułki! W lokalu można również zamówić kawę, lody i desery - do spożycia na miejscu lub na wynos.

Stoisko LOT na IRONMAN Triathlon

1/2018

Mieliśmy przyjemność wziąć udział w jednej z największych imprez triathlonowych w Europie Wschodniej - Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia. W ramach wydarzenia zorganizowaliśmy w strenfie regeneracji interaktywne stoisko dla marki LOT - partnera imprezy. Stoisko cieszyło się ogromną popularnością wśród zawodników, którzy przychodzili tu w celach relaksu, odpoczynku i odzyskania sił.

Wyjazd integracyjny dla pracowników Mazdy

6/2017

W czerwcu odbył się jeden z wyjazdów integracyjnych pracowników firmy Mazda. Wśród atrakcji, przygotowanych dla uczestników, były m.in. plenerowe tworzenie muralu oraz zabawa z body paintingiem UV. 

Pyszna kawa od Wroclavii

3/2017

Za nami trzy słoneczne dni spędzone w towarzystwie profesjonalnych baristów, którzy częstowali przechodniów pyszną i aromatyczną kawą w okolicy powstajacego centrum handlowo-usługowo-biurowego Wroclavia. Delektując się kawą wszyscy chętni mogli posłuchać ciekawych informacji na temat Wroclavii. Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród wrocławian oraz turystów.

Konkurs "Wrocław - kochamy nasze miasto"

2/2017

Projekt "Wrocław-kochamy nasze miasto" zorganizowany został we współpracy z Towarzystwem Miłośników Wrocławia, pod Honorowym Partonatem Prezydenta Wrocławia. Konkurs adresowany był do dzieci z przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Wrocławia. Zadaniem uczestników było wykonanie kolażu, wyrażającego idee "Wrocław - kochamy nasze miasto". Pomysłowawcą i sponsorem konkursu było centrum handlowo-biurowe Wroclavia. Za kompleksową organizację i promocję konkurusu odpowiada agencja Fabryka Idei.